|
#bezpieczyhotel
Bezpieczna lokalizacja • jesteśmy zlokalizowani w zacisznej okolicy na skraju Mazowieckiego Parku Krajobrazowego , z daleka od miejsc publicznych, dworców, sklepów i galerii • na teren, na którym znajduje się obiekt, nie mają wstępu osoby nie będące Gośćmi hotelowymi • przy pełnym obłożeniu obiektu dajemy możliwość zachowania bezpiecznej odległości minimum 2 metrów we wszystkich przestrzeniach hotelowych
KORZYŚCI: Goście mają do dyspozycji dużą przestrzeń - zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz, co pozwala na zachowanie bezpiecznej odległości minimum 2 metrów. Goście przebywający w hotelu nie są narażeni na bezpośrednie kontakty z dużą liczbą osób
Teren hotelu • na teren obiektu mają wstęp wyłącznie Goście hotelowi, pracownicy i dostawcy • Goście, dostawcy i pracownicy mają obowiązek umyć, a następnie zdezynfekować ręce po wejściu na teren obiektu -W przypadku stwierdzenia wyraźnych oznak choroby jak podwyższona temperatura (badanie bezdotykowe), uporczywy kaszel, złe samopoczucie, trudności w oddychaniu, Gość nie zostanie wpuszczony na teren obiektu. • w hotelu mogą przebywać tylko osoby, które przeszły kontrolę bezpieczeństwa
KORZYŚCI: Goście mogą czuć się bezpiecznie, gdyż na terenie obiektu nie ma przypadkowych osób
Bezpieczeństwo osobiste zachęcamy wszystkich Gości do dezynfekcji rąk przed wejściem do Hotelu • zachęcamy Gości do regularnego mycia rąk mydłem zgodnie z instrukcjami dostępnymi w hotelowych łazienkach • zachęcamy Gości do utrzymywania bezpiecznych odległości w kontaktach bezpośrednich • w hotelowych łazienkach i przestrzeniach ogólnych, recepcji i restauracji umieszczone są płyny do dezynfekcji rąk • zachęcamy wszystkich Gości i pracowników do uśmiechu na powitanie w zastępstwie uścisku dłoni • zachęcamy Gości do dezynfekcji rąk przed wejściem do restauracji czy kawiarni hotelowych
Bezpieczne wnętrza
RECEPCJA
• przy stanowisku recepcyjnym może przebywać tylko 1 Gość
• recepcja obsługuje Gości w jednorazowych rękawiczkach i oddzielona szybą pleksi • dezynfekujemy ladę recepcyjną po każdym Gościu • przy stanowisku recepcyjnym znajdują się płyny do dezynfekcji rąk
POKOJE
• wietrzymy pokoje hotelowe po każdym pobycie przez co najmniej 15 minut
• każdy pokój hotelowy jest generalnie sprzątany, a wszystkie powierzchnie takie jak blat, kran, sedes, biurko, klamki, włączniki, sterowniki klimatyzacji, pilot do telewizora są dezynfekowane specjalnymi środkami odkażającymi Po sprzątnięciu pokoju osoba sprzątająca zdejmuje rękawiczki, dezynfekuje ręce i w nowych wprowadza do pokoju czyste rzeczy takie jak ręczniki, pościel
• na życzenie Gości pokój może być ozonowany
RESTAURACJA • codziennie wentylujemy restauracje przez co najmniej 1 godzinę
• przed wejściem do restauracji znajdują się środki do dezynfekcji rąk • proponujemy Gościom serwis dań bezpośrednio do stolika lub pokoju hotelowego • ograniczyliśmy liczbę osób jednocześnie spożywających posiłki z zachowaniem bezpiecznych odległości stolików co 2 metry, w wyznaczonych strefach • dezynfekujemy stoliki w restauracjach po każdym Gościu -rozszerzyliśmy ofertę Room Service dając Gościom większą możliwość zamawiania różnorodnych dań bezpośrednio do pokoi
• wszystkie posiłki przygotowywane są w sterylnych warunkach zgodnie z zasadami HACCP oraz Sanepid-u przez personel przeszkolony z zasad bezpieczeństwa i higieny
• kucharze pracują w rękawiczkach i przyłbicach
• na dzień dzisiejszy do odwołania restauracja świadczy usługi do pokoju hotelowego lub na wynos!
PRZESTRZENIE KONFERENCYJNE • regularnie wietrzymy wszystkie sale konferencyjne • przed salami umieszczone są środki do dezynfekcji rąk • po zakończonym spotkaniu sale są wietrzone oraz ozonowane, a sprzęt - taki jak rzutnik, laptop, włączniki, sterowniki, klamki - dezynfekowane • krzesła konferencyjne ustawiane są w bezpiecznych odległościach z zachowaniem 2 metrów odległości
PRZESTRZENIE HOTELOWE • co godzinę dezynfekujemy klamki, poręcze na klatkach schodowych • przestrzenie hotelowe są czyszczone przez personel wyposażony w jednorazowe rękawiczki i maski ochronne, które są regularnie wymieniane • ograniczamy liczbę osób przebywających jednocześnie w powierzchniach wspólnych • w hotelu zostały ustawione kosze na śmieci otwierane bezdotykowo
KORZYŚCI: minimalizujemy ryzyko, aby każdy z Gości czuł się bezpiecznie
| |